همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

170.


تا تجربه اش نکرده بودم می گفتم کربلا چیه؟ یعنی چی که بریم زیارت. می خوای سفر زیارتی بری برو مکه تازه اونم اگه مستطیع بودی واجب وگرنه الکی پولت رو نباید بریزی تو جیب و ه ا ب ی جماعت.

اما فقط یک بار رفتن و تجربه اش بهم می گه بین الحرمین تکه ای از بهشته که خدا به ما زمینی ها هدیه داده برای این که هر وقت خواستیم ببینیم حال و هوای بهشت چه جوریه بریم اونجا و دو تا نفس عمیق و ....

ریه هات پر میشه از بوی بهشت؛ با جون و دل باورت میشه وقتی میگن ملائکه تو آسمون بین الحرمین پر می زنند از این گنبد به اون گنبد؛ انقدر که سرت رو میگیری بالا بلکه با چشم زمینی ات بتونی فرشته های آسمونی رو ببینی اما تو فقط یه زمینی هستی که فرصت پیدا کردی یه تیکه از بهشت رو تجربه کنی. همین!


دل نوشت:

دلم پر می کشه برا یه نفس عمیق از هواش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد