همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"


هر بار قبل از آزمون آزمایشی برای روز بعد از اون کلی برنامه دارم. یه بار میگم جمعه که بگذره یه روز کامل میزارم برا یه خونه تکونی اساسی....

یا این بار که آزمون دادم یه روز کامل میزارم برای کارهای جانبی خیلی وقته کیک نپختم باید ترشی و مربا هم درست کنم تا فصلش نگذشته....

یا....

این بار اما وعده ام یه چیز خاصه....

این بار به خودم وعده دادم جمعه که کنکورم رو دادم شنبه اگر خونه بودم (به ماموریت همسر بستگی داره) اگر هم نه یکشنبه که حتما خونه هستم یه روز کامل میزارم فقط و فقط برای وبلاگ خوندن...

خیلی دلم برای نوشته هاتون تنگه....

شنبه یکشنبه مهمون نمیخواید؟؟؟ میام خونه هاتون :))))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد