همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

۲۲۱.

یه مشکل عجیب پیدا کردم با بلاگ اسکای. فایرفاکس صفحه اش رو باز نمی کنه و با اکسپلورر هم که وارد میشم چند دقیقه یه بار کلا صفحه بسته میشه و میره پی کارش. الان هم با تبلت وارد شدم فقط برای عرض ارادت و گزارش حال. 

این روزها مشغول بستن اثاثیه هستم و در این بین به آقای همسر بد و بیراه می گویم که چرا مرا وادار کرد به این اسباب کشی اجباری! گر چه او هم آینه ای گرفته در مقابل و ایضا همه بد و بیراهها را نثار خودم می کند و گناه این اسباب کشی را به گردن من می اندازد. 

خانه ام پر از کارتن خالی شده و وسایلی را بسته بندی می کنم که می دانم در آن یکی خانه جایی برای باز کردنشان ندارم و از حالا برایشان عزا گرفته ام. دخترها هم که مزید بر علت گرفتاری هایم شده اند دیروز با کلی مشقت ازشان خواسته ام چند اسباب بازی برای این روزهای باقی مانده بردارند تا من باقی را جمع کنم با کلی خون دل چند اسباب بازی برداشته اند و با باقی وسایل وداع کرده اند اما از دیروز تا به حال بیچاره ام کرده اند بس که بهانه این وسیله و آن وسیله را گرفته اند. بهانه وسایلی که سالی یک بار هم به سراغشان نمی رفتند اما حالا دلشان هوایی شده و گوش مرا از فریادهایشان کر کرده اند. 

دعا کنید کارهای بازسازی آن خانه زودتر تمام شود نخواهم چند روزی آواره خانه مامان باشم. شکر خدا مامان من جدیدا به هیچ عنوان حوصله ما را ندارد.

غر زدنهای من که تمامی ندارد اما تایپ با تبلت کار سختیه. 

نظرات 2 + ارسال نظر
امید اسدی یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 15:03 http://2dto3d.ir

رنج منتهی به گنج را کسی خریدار نیست . فردوسی خردمند از وب سایت ما دیدن بفرمایید
http://2dto3d.ir

گلابتون بانو سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 01:21 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

من که همچین مشکلی ندارم با بلاگ اسکای!

وای اسباب کشی خیلی سخته. من تا حالا به شخصه تجربه اش نکردم اما می دونم واقعا سخته! خدا قوت!

امان از غر زن های الکی بچه ها!

من اسباب کشی رو برخلاف بقیه دوست دارم به چشم یه جور تنوع بهش نگاه می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد