همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

222.

یه تصمیمی گرفتم که انجامش وقت زیادی از من میگیره ولی انشالله سعی می کنم بعد از پایان کارهای اسباب کشی و مستقر شدن توی خونه جدید انجامش بدم و اون هم انتقال همه نوشته های دو تا وبلاگ قبلی یعنی وبلاگ دخترا که به 5سالگیش نزدیک میشم و وبلاگی که توی بلاگفا داشتم به اینجاست. فقط یه مشکلی دارم، کامنت ها رو هم آیا میشه منتقل کرد؟؟؟؟

و یه مشکل دیگه؛ اگر تو خونه جدید جایی برای میز کامپیوترم نداشته باشم مجبورم همه سیستم رو رد کنم بره و در اولین فرصت یه لپ تاب بخرم که البته این اولین فرصت معلوم نیست دقیقا کی از راه برسه؟!!



پانوشت: شماها کجایید؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
گلابتون بانو سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 01:18 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

همین جاییم!
خونه جدید مبارک. هم مجازی هم حقیقیش!

راهی برای انتقال وبلاگ پیدا کردی به منم خبر بده. خیلی دوست دارم وبلاگ بلاگفام رو منتقل کنم بلاگ اسکای.

سمیرا سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 07:53 http://nahavand.persianblog.ir

پس شمام روزنامه نگاری خوندی؟! هم رشته ایم...الانم کار مطبوعاتی میکنی؟

بعله!! نه متاسفانه از وقتی بچه دار شدم فرصت نشده

دختر گندمگون سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 13:47 http://dokhtaregandomgon.blogsky.com

تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که الان من کامل تورو درک میکنم.چون منم در حال اسباب کشی و خانه به دوشی هستم.الحق که کار سختیه.در هر صورت اگر کمک خوایتس فقط کافیه گوشیتو برداری و شمارمو بگیری، سریع خودمو میرسونم.

عزیزمی بهترین دوستم
ممنونم

جودى ابوت سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 21:45

هوووووورااا
سلاااام خووب کارى کردى اومدى بلاگ اسکاى
اخیشششش
چند بار اومدم سر زدم تو بلاگفا بودى و پست نمیذاشتى هر چى نظر دادم نرسید!!!
اقامت خوشى را برایتان ارزومندم

بعله! ما هم اغفال شدیم بالاخره
ممنون همساده جان!

sep!deh چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 09:11 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام ...

آفرین به تو ..

خوشم اومد توی وب دختر گندمگون کامنتت رو دیدم و کلی از حرفت خوشم اومد...
کیف کردم، به نظر من بعضی مواقع آقایان خیلی پاشون رو از حد خودشون درازتر میکنن که باید همون لحظه سفت و سخت حالشون رو گرفت!!!!
کلاً به مرد جماعت نباید خیلی رو داد!

مواظب خودت باش عزیزم ...

آره چه میشه کرد؟ بالاخره اگه یه جا آقایون جواب بعضی حرفا رو نگیرن که زبونشون زیادی می چرخه!!
ممنون دوست جونم!

آویشن چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 10:36

سلام عزیزم
تا جایی که من میدونم نمیشه کامنت ها رو منتقل کرد
از اسباب کشی هم خسته نباشی

سلامت باشی!

ارغوان چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 13:02 http://bakhtyar.blogsky.com

ارزو جون
آرزوی عزیز
هر جا هستی ، هر جا که میری خدا پشت و پناهت و منزل جدید مبارکت باشه
بخدا من بارها کامنت دادم
نمیدونم متوجه اومدنم میشی یا نه
اگر آمارتو نگاه کنی خواهی دید که اومدم و کامنت دادم
اما نیستن کامنت هام
بخدا به یادتم و باهاتم عزیز دلم
کامنت های بلاگفا در صورت انتقال به اینجا نمیان
ولی مهم نیست
غصه ی هیچی رو نخور دیگه . شادباش

عزیزم اشکال نداره
گم شدن کامنتها که اتفاق تازه ای نیست پیش میاد
ممنونم از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد